[Linux-sunucu] mssql den mysql e aktarımda TR karakter problemi

From: Levent YALÇIN (levent@sadecehosting.com)
Date: Mon 26 Sep 2005 - 21:33:18 EEST

Selamlar,

MsSql den Mysql4.1 e tablo yapıları ve içindeki dataları aktarmam lazım
fakat bulduğum bir kaç tane araçta TR karakterler için problem çıkardı.
Bu tarz bir işi kolaylıkla yapabileceğim bir program varmı yoksa yazmak mı
zorundayım. Bir de freetds'in hala TR karakter ile ilgili hala problemi var
mı. Olmadı PHP ile aktarmayı düşünüyorum.

Bir de aynı problemi mysql3 ten mysql 4.1 e geçerken de yaşıyorum çok yüklü
15-20 database aktaracam fakat php ile yapmak biraz zorluk çıkarabiliyor.

Bu işlemleri gerçekleştirebilmek için en sağlam yol hangisidir.

Levent YALÇIN
System Administrator

SadeceHosting Internet Hizmetleri
Büyükdere cad. Yonca Apt. No : 151