Re: [Linux-sunucu] iptables acil

From: Bulent Tatlidil (bulent.tatlidil@gmail.com)
Date: Thu 22 Sep 2005 - 21:54:50 EEST

Eğer web sunucunuz (Apache) için yük dengeleme istiyorsanız,
bir apache yük dengeleme modülü olan mod_backhand'i kullanabilirsiniz;
www.backhand.org.
(Bir eski yöntemde de dns round robin yapmaktır)
Donanıma gelince web sunucularınızı önce mutlaka optimum
konfigurasyonla kurun ve stress, yük testleri icra edin.
Nice donanımlar (4 cpulu bilmem kaç gb ramli, raid sinek savarlı)
görülür ki onları satın alan garibanlar(!) 'yahu o kadar para verdik
hala ne istiyor bu' derler. (oysa ki web sunucuları için iki cpu
sonrası ziyandan başka bir şey değildir.)

--
Bulent Tatlidil