Re: [Linux-sunucu] mesgul mount suruculer

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Thu 22 Sep 2005 - 09:29:44 EEST

Selamlar,

Benzer bir şeyi usbdisklerde ben de yaşıyorum. Konqueror ile usb diski
bağladığım dizine girmişsem kapatsam bile askıda kalıyor ve diski umount
etmek istediğimde "aygıt meşgul" uyarısı veriyor. Sistemi yeniden
başlatmak yerine o dizini kullanan süreci durdurup başlatmanız çözüm
olabilir. Ben ps ile konqueror'un pid'ini bulup onu öldürüyorum, sorunum
çözülüyor.

iyi günler dilerim

--
Necdet Yücel