Re: [Linux-sunucu] Hylafax Block

From: Murat Koç (muratkoc@kivi.com.tr)
Date: Fri 16 Sep 2005 - 15:09:16 EEST

Selam,

> evet o şekilde cevaplanmış fakat benim config dosyamda yada herhengi bir
> dosyada o şekilde bir satır yok

Zaten siz ekleyeceksiniz.

hylafaxın trilyon tane ( attım :) ) opsiyonu vardır ve bunların sadece initial
config için gerekli olanları config dosyasında bulunur geri kalanları default
değerleri ile kullanılır ve eğer değiştirmek isterseniz kendinizin eklemesi
gerekir.

Ki çok fazla fax trafiği olan yerlerde bu opsiyonu değiştirmezseniz zaten
problem yaşarsınız. Benim ilk yaptığım şeylerden biridir bunu değiştirmek bir
fax server kurarken size de tavsiye ederim aklınızda bulunsun.

--
Murat Koç
Kivi BiliÅŸim Teknolojileri