[Linux-sunucu] mysql hatasi

From: The RED (jdred@gmx.net)
Date: Wed 07 Sep 2005 - 18:17:01 EEST

selamlar

yoğun sql işlemlerinin yapıldığı bir sunucum var.
gün içinde yoğun zamanlarda aşağıdaki hatayı alıyorum sık sık:
Can't connect to local MySQL server through socket '/var/lib/mysql/mysql.sock' (11)
Öğrendiğim kadarıyla bu hata fazla bağlantı anlamına geliyor. ancak my.cnf'de max-connection limitini oldukça yükseltip denedim yine değişmedi durum. Zaten show processlist ile baktığımda o kadar da aşırı bir bağlantı sayısı görünmüyor. belirlediğim limitlerin altında. bu hatayı gidermenin pratik bir yolu var mı bildiğiniz?