[Linux-sunucu] bi iptables sorusu

From: hasret turkeri (hasretturkeri@hotmail.com)
Date: Tue 06 Sep 2005 - 12:12:10 EEST

selam arkadaþlar
fedora core 4 kurulu makinemde adsl baðlantýsýný gerçeklerþtirdim.
Ve yerel aðýmdaki bilgisayarlarýn internete server üzerinden girmesini istiyorum.
Bunun için iptables'ý anlatan sitelerde biraz araþtýrma yaptým ama tam olarak nasýl yapýlacaðýný anlayamadým. Benim tam olarak istediðim serverýn adsl modemin firewall kurallarýný uygulayarak yerel aða internet daðýtabilmesi. bunu nasýl yapacaðým bana kýsaca anlatabilir misin?
Yardýmýnýz için þimdeden teþekkürler.
Ýyi çalýþmalar..