RE: [Linux-sunucu] linux terminal services project

From: İsmet Sönmez (isonmez@bek.org.tr)
Date: Mon 05 Sep 2005 - 16:24:11 EEST

 / arkadaslar linux terminal service kurdum ama calistiramadim yani
kurup kurmadigimdanda emin degilim kurmush olsam bile rdesktop yada
tscliemt ile mi baglanabilirim ?
 www.ltsp.org olmadı www.k12ltsp.org
ltspcfg programı ile ayar yapabilirsin.önce s basıp ayarları
inceleyebilirsin.
dhcp,tftp,nfs,xdmcp lerin çalışması lazım.
hiç bir şekilde yapamadıysan www.k12ltsp.org/downloads da hazır
paketlerin içine gömülü ltspler var onları indir kur çalıştır.
bağlanmak içinde pxe,floppy,eprom yapabilirsin.www.rom-o-matic.net te
ethernet kartına uygun dosyayı seçip neyle boot edeceksen ona uygulayıp
bağlanabilirsin.
Ben centos4.1 kurup üzerine ltsp kurdum.webde dolaşırken k12ltsp.org
girdim adamlar centos4.1 üzerine hazır ltsp eklemişler kurulum esnasında
terminal server seçip kuruluyor.
Bu güzel bir seçenek.

İsmet sönmez.