[Linux-sunucu] Cron sorunu

From: Cagri Ersen (cagri.ersen@gmail.com)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 14:28:34 EEST

Merhabalar,
 Uzerinde apache ve mysql calisan bir web serverim var. Apache ve MySql'in
loglari cok sistigi zaman sistemde bir takim sorunlar olusuyor. Bunun onune
gecmek icin, httpd ve mysql servislerini stop ettikten sonra logs dizininin
altinda bulunan dosyalari silecek, sonrasinda da servisleri baslatacak bir
sh script yazdim ve bunu cron'a ekledim.
 Sh dosyasini manuel calistirdigim zaman islemler sorunsuz gerceklesiyor.
Ancak cron'dan calistirildigi zaman gene duzgun calismasina ragmen apache ya
da mysql log uretmiyorlar.
 Bunun nedenini bilen arkadaslardan yardim rica ediyorum.
 Ilgili cron satiri su sekildedir:
00 02 * * * /bin/sh /etc/httpd/httpd_logsil.sh 1 > /dev/null 2>/dev/null
  Saygilarimla.
Cagri Ersen.