Fw: [Linux-sunucu] Fedora Core 4 ipop3 ve imap dosyalari yeri dovecot.conf

From: Zulkuf OK (zulkuf_ok@hotmail.com)
Date: Fri 02 Sep 2005 - 11:49:36 EEST

Merhaba hocam
Ben dovecot.conf dosyasinda birkac degisiklik yaptim ama basaramadim.Bu
konuda bilgim pek iyi degil.Yardimci olursaniz sevinirim.

Saygilarimla

On Thu, 1 Sep 2005, Zulkuf OK wrote:

> Linux Redhat 9.0 olan sistemimi GFedora Core 4.0 ile yeniledim.E-mail
server programi olarak sendmail kullaniyorum.
> Linux Redhat 9.0 da /etc/x.inetd/altinda ipop3 ve imap dosyalari vardi.Bu
dosyalarda disable kismini no yapinca sistem pop3 hizmeti vermeye
basliyordu.
> imap ve ipop3 dosyalar Fedora Core 4.0 da nerde.

Siz daha onceden wu-imapd kullaniyordunuz ve bu da xinetd altindan
calisiyordu. Dolayisiylz siz de dosyalari orada buluyordunuz.

Fedora Core 4'te pop3-imap içinDovecot geliyor. Onu kullanmanıicin
/etc/dovecot.conf içinden gerekli ayarlari yapabilirsiniz.

Saygilar.

--
Devrim GUNDUZ
Kivi Bilisim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr