[Linux-sunucu] Squid+MSN

From: VIP Bilgisayar & Teknoloji Hizmetleri (veysi@vipotomasyon.com)
Date: Mon 31 Oct 2005 - 13:54:56 EET

  Selam,
  acl msn req_mime_type -i text/x-msmsgscontrol
  http_access deny msn

  dememde değiştirmedi bişeyi

  firewalldan içten dışa gidişlerde 443 kapatınca çalışmıyor msn
  ama benim yapmak istediğim bazı makinelerin msn kullanmasına izin vermem lazım onuda yukarıda yazmış olduğum kurallda
  şu ipli makinlere hariç demem rağmen kural çalışmıyor sanki
  herkes msn yi kullanıyor.
  443 nolu protu firewalldan kapatınca msn çıkamıyor ama bu sefer bende bankaların sayfalarına ulaşamıyorum.
  squidi derlemede bir hata yapmış olabilirmiyim acaba çünkü squidi kurarken herhangi bir parametreyle kurmadım.
  sadece ./configure prefix=/usr/local/squid şeklinde kurdum burda bir yanlışlık olabilirmi