Re: [Linux-sunucu] Squid+MSN

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sat 29 Oct 2005 - 16:52:16 EEST

Bu artik daha cok linux-ag konusu ama hadi buradan cevaplayalim:

msn messenger ve diger vs hizmetler gateway.dll isminde bir dosyayi
cagirarak
calisiyorlar. Bugun icin bu boyle, yarin ne olur bilemiyorum.

Cookbook cozum:

acl msnmessenger url_regex -i gateway.dll
http_access deny msnmessenger

Bunu diger "http_access allow" kurallarinizdan once bir yere yazmaniz
yeterli.

Ama dedigim gibi, bugun olur, yarin olmaz, bilemem.
access.log dosyasindan MSN Messenger'in baglanirken kullandigi adres
yapisini
inceleyip sik kullandigi yapilari bu sekilde url_regex kisminda
belirtebilirsiniz.