Ynt: Re: [Linux-sunucu] ADSL modemi Bridge modda çalıştırmak

From: clawhammer (clawhammer@mynet.com)
Date: Thu 20 Oct 2005 - 23:52:24 EEST

Kardeşim Umut
Bu yola çıkarken ilk öğüdü senden almıştım hatırlarmısın bilmiyorum
Yardımların için teşekkür ederim.Ayrıca Bursa'dan yenişehir kadar gelipte
bana debian Squid konusunda yardımcı olan ve ufkumu açan Güvenlimod
(Salih) Arkadaşıma buradan teşekkürlerimi sunuyorum. Peki MEB'in bizlere
uyguladığı(!) Squidquard'dan bir çıkış olamaz mı? Gerçekten bazen google
bile Access deny oluyor.
Ayrıca şuan sadece proxy olarak çalıştırıyorum Dansguardian yapamadım daha
ama Sarge ve Samba var sırada. bir yazıda(lapis dergi) IPtables ile bir
yazı okudum interneti squid ile değilde iptables ile dağıtırsak performans
sağlarmıyım. Açıkcası daha ne yapabilirim.

birde o anki debian'ın internet'e bağlantı hızını nasıl görebilirim Tail-
f diye bir komutmuydu tam hatırlayamadım

ilginize teşekkür ederim