[Linux-sunucu] apxs ile apacheye modul eklemek ama apxs yok

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Wed 19 Oct 2005 - 13:27:42 EEST

Herkese selamlar,

Rpm den kurulu bir apache2 sunucu var. mod_so ile kurulmuş.
/usr/sbin/httpd -l
Compiled in modules:
  core.c
  prefork.c
  http_core.c
  mod_so.c

Ben bu kuruluma apxs ile yeni bir modul eklemek isityorum ancak apxs
disk üzerinde bulamadım :)

apxs ile ilgili tek buldugun şey bunlardı :
# find / -name "apxs*" -type f
/var/www/manual/programs/apxs.html.en
/var/www/manual/programs/apxs.html

Sistem : Fedora Core release 2 (Tettnang)

Acaba elimdeki bu modulu baska bir yöntemle nasıl kurarım veya bu apxs
nerde bulabilirim. Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkürler.

İyi çalışmalar...