Re: [Linux-sunucu] Mailman 'de aldıgım hatalar!

From: Murat (muex) (muex@muex.info)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 23:31:14 EEST

Devrim GUNDUZ wrote:

> Merhaba,

> E yazmış işte sorunu ve çözümünü.
>
> chmod 02775 /var/lib/mailman/ -R
>
> komutu işe yarayacaktır.
>
> Kolay gelsin,
> --
> Devrim GUNDUZ
> Kivi Bilişim Teknolojileri - http://www.kivi.com.tr
> devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr
> http://www.gunduz.org

Peki Devrim bey size bir sey daha soracam. Şimdi ben bunu bir server
ustunde caliştircam.Serverda bir suru virtual_host var.Bunu nasıl web
arayuzunden calistirabilriim. http://muex.info/mailman/listinfo seklinde
yazdıgımda sayfa yok gozukuyor. Bunu nasıl duzeltebilirm.
Tesekkurler.(apache ye nasıl bir komut ekleyebilirim. (diğer domain
lerde bu calişmicak ama))

iyi calişmalar.