[Linux-sunucu] Re:kullanıcıları ev dizinlerine hapsetmek

From: Erdal Kurtulmuş (erkurweb@gmail.com)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 21:19:50 EEST

Sunucuda diğer dizinlere erişimi kısıtlayın.Sadece tmp bin var home dev sbin
etc dizinlerine izin vermiştim.Tabi bunun sebebi erişimde çalıştırılması
gereken programlar için.Sadece çalışma izni verdim.Klasore girme hakkını
elinden aldım.
Ayrıca o serverda http ve ftp hizmeti vermek istiyorsanız aynı kullanıcıya o
klasörlere bir link oluşturabilirsiniz.

1. işlem için "chmod" komudunu veya X ekranından düzenleyebilirsiniz.
2.işlem için "ln " komutunun gerekli parametresi (-l olması gerekiyor)

Sunucuda uyguladım sistem buydu.

--
Erdal Kurtulmuş