Re: [Linux-sunucu] ample mp3 server hakkinda

From: ozcan kutlu (okutlu@ormo.com.tr)
Date: Thu 13 Oct 2005 - 14:01:33 EEST

merhabalar Umut bey,
su anda 0.5.7 versionu çalıştırdım
fakat değişen bir şey olmadı playlist editöre bir adet mp3 ismi çıkıyor ve
onu dinleyebiliyorum liste gelip seçim yapamıyorum
benim istediğim server daki bütün mp3 ler playlist e çıksın istenen mp3
seçimi yapılabilsin
aşağıdaki conf 0.5.7 nin conf'u

yardımcı olabilir iseniz müteşekkir kalırım.

Saygılarımla,

Özcan KUTLU