[Linux-sunucu] ample mp3 server hakkinda

From: ozcan kutlu (okutlu@ormo.com.tr)
Date: Wed 12 Oct 2005 - 09:30:40 EEST

merhabalar arkadaslar,

mp3 server yapmak istedim ve dökümandaki anlatıma göre ample 0.5.7 yi kurdum çalıştırdığımda message log da " died - readdir() , errno : socket operation on non - socket " hatasi veriyor. fedora core 3 de

bende ample 0.4.0 i kurdum çalışıyor fakat mp3 file larından ilk sıradakini playlist editöre getiriyor diğerlerini göremiyorum

ilk sıradaki mp3 ü çalarkende ilerleme cubuğu aktif olmuyor conf dosyasında order=true recursive=true şeklinde

benim isteğim ise networkdeki client ların winamp ı açtığında serverımdaki butun mp3 ler playlist e dussun ve hangisini ister ise onu dinlesin

bu konuda yardımcı olur iseniz çok sevinirim.

Saygılarımla,

Özcan KUTLU