[Linux-sunucu] [Acemi Sorusu ]: PostgreSQL & pgppgsql login problemi

From: Aykut KOÇAK (aykutkocak@superonline.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 15:05:49 EEST

Herkese Merhaba,

Bugün PostgreSQL öğrenmeye başlamaya karar verdim... PostgreSQL-8.1 ve phppgsql Debian (Sistem KNOPPIX 4.0) paketlerini indirdim... apt-get configurasyonu sorunsuzca yaptı... apache server sorunsuz çalıştı. Fakat logn sayfasının ötesine bir türlü geçemedim...

postgres kullanıcısının yanı sıra 1-2 kullanıcı daha yarattım... config.inc.php dosyasında

$conf['extra_login_security'] = false;

düzeltmesini yaptım. Buna rağmen yarattığım hiçbir kullanıcı ismi ile giriş yapamadım.

ayrıca PostgreSQL log dosyasında da her hangi bir problem goremedim... büyük ihtimalle çok basit birşey... bilgili arkadaşlar bir el atarsa, ben de bugün birşeyler öğrenebilmiş olurum... :)

Şimdiden teşekkürler,

Aykut KOÇAK