[Linux-sunucu] Dosya yetki değiştirme..

From: Erdal Kurtulmuş (erkurweb@gmail.com)
Date: Thu 06 Oct 2005 - 11:49:33 EEST

Merhabalar
Dosyaların yetkisini nasıl değiştirebilirim konsoladan?
Yani root olarak açtığım dosyayı user1 kullanıcısına atayacağım.
haklarını ona vereceğim(yazma,yayınlama,okuma)..
chmod komutunu araştırdım ama nasıl kullanıcıya ve gruba atacağını
anlayamadım.bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
iyi günler

--
Erdal Kurtulmuş