[Linux-sunucu] Linux kurulumu

From: Abdullah BAYKAL (baykal@dicle.edu.tr)
Date: Tue 04 Oct 2005 - 12:56:04 EEST

Selamlar,
Uzun süredir kullandigimiz linux yuklu IBM Netfinity 5000 sunucusu disk
problemi
verince yeniden kurmak istedim , fakat bir turlu cd den acmadi,
disket olusturup kurulumu cdrom secmekle de olmadi,makina acilirken
Ctrl-D verip duruyor,root sifresini girerek Repair modunda aciliyor,
buradan cd yi mount edip cd icindeki kurulum programını elle calistirmak
istiyorum , fakat cd icindeki ( Redhat 9.0) autorun dosyasinda
exec /usr/bin/redhat-cdinstall-helper $tree seklinde bir satir var , fakat
cd icinde boyle bir yer bulunmuyor, kurulumu baslatmak hangi programi
calistirmamiz gerekiyor,

iyi calismalar,
A.Baykal,