Ynt: Re: Ynt: Re: [Linux-sunucu] Squid proxy server

From: clawhammer (clawhammer@mynet.com)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 01:09:12 EEST

Ama inan o günlerden hiç birşey hatırlamıyorum terimler aklımda kalmış gibi

bir ağır bir hastalık geçirdim ara verdim bu işlere yeniden başlamak zor olacak gibi

Zamanımda çok kısıtlı umarım altıdan kalkabilirim

şu anda suse 9.2 indiriyorum netten iner inmez başlayacağım.

birde linux AMD 64 desteği veriyor mu nforce driverları ile sorun yaşamam umarım (evdeki makineme kuracağım da :))))