Re: [Linux-sunucu] Squid proxy server

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 03 Oct 2005 - 00:20:05 EEST

Tabii ki kalkabilirsiniz, ama biraz profesyonel yaklasmakta fayda var.
Ilk kurulum icin belki bilen birisi size yardimci olmaktan onur duyabilir :)
Mahsuru olmazsa okulunuzun bulundugu il/semti soyler misiniz...

Ben, mesela, bulundugum yerdeki okullarin isteklerine, zaman ve imkanlar
olcusunde, destek olmaya gayret ediyorum.

ISA yerine Linux dusunmeniz ise kesinlikle dogru tercih.