Re: [Linux-sunucu] Max-connections ve load average sorularim

From: Ahmet Tellioglu (ahmtellioglu@gmail.com)
Date: Sun 27 Nov 2005 - 01:10:11 EET

Devrim GUNDUZ wrote:

> Aman hocam, sakın kişisel almayın dediğimi. İletiyi genele uyarlayıp
> yazmıştım. Sanırım almadınız da ben yine de yazmak istedim.

Yok yok.. Demek istediklerinizi cok iyi anladim, katiliyorum ve kisisel
almadim :) Caresizligim icinde duygusal olarak verdigim bir cevapti
(makine konusundaki caresizligim). Uzerimdeki diger islerin baskisindan
yazdim :)

Ozetle, keske yalnizca bu ise konsantre olabilsem ve zamanim olsaydi
demek istemistim... Zamanla biz de ogrenecegiz insallah guzelce server
yonetebilmeyi; sayin Serdar Koylu'nun de daha once defalarca bahsettigi
akilli querry'ler hazirlayabilmeyi, vs... Hepsi okuma-arastirma,
dolayisiyla zaman ve dolayisiyla da para meselesi aslinda.

ilginize tesekkurler, iyi calismalar.
Ahmet.

Not: Biraz ozel bir mesajlasma oldu, ama kisisel algilamadigimi konuyu
okumus olan diger uyelerin de bilmesini istedigim icin buraya gonderdim.
Gereksiz bulanlardan ozur dilerim.