Re: [Linux-sunucu] Dummy terminal

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Fri 25 Nov 2005 - 11:01:10 EET

Cum, 2005-11-25 tarihinde 10:31 +0200 saatinde, OKAN ARI yazdı:
> Bir projede kullanilmak uzere linux yuklu dummy terminaller kullanmayi
> planliyoruz. Hem dummy terminaller hem de linux konusunda desteÄŸi
> nereden alabilirim?
>
> Teşekkürler
>
> OKAN
Merhaba,
Dummy terminal genelde üzerinde bir işletim sistemi olmadan board veya
ethernet üzerinden boot edip bir sunucuya bağlanıp oradan çalışan
cihazdır. Siz eğer dummy terminal kullanıp üzerinde linux çalışan bir
sunucuya bağlanarak çalışmak istiyorsanız aşağıdaki linki inceleyin.
Yok eğer terminal kendi üzerinde işletim sistemi bulundursun
istiyorsanız "thin client" anahtar sözcüklerini izleyin.
İyi çalışmalar.

http://www.ltsp.org/

--
Zeki Çatav