[Linux-sunucu] re

From: Taner Arslan (tanerarslan@amasyaseker.com.tr)
Date: Wed 23 Nov 2005 - 11:09:47 EET

Merhaba arkadaşlar freebsd üzerinde çalışan qmail,apache,dns,antispam gibi sorunsuz çalışan servislerim kurulu ( tabi uzun uğraşlar sonunda ) neyse benim sorunum şu qmail kurarken ezml patch ni kurmuştum ve nasıl mail listesi oluşturacağımı bilemiyorum bir fikrin olan varsa acaba bana yardımcı olabilirmi?

Şimdiden duyarlı arkadaşlara çok teşekkür ederim

Kolay Gelsin.

Taner ARSLAN
Amasya Şeker Fabrikası A.Ş.
Bilgi İşlem Servisi