RE: [Linux-sunucu] Qmail Dosya Eki

From: Recep (recep@ulsis.com)
Date: Sat 19 Nov 2005 - 10:17:10 EET

Merhaba;

İsoqlog paketler içerisinde zaten vardı ve yanılmıyorsam kurulu.

Ben müdahale etmedim rpm olduğundan script ile otomatik kuruldu sadece
vpopmail in mysql şifresini değiştirdim ve hostname mail.abc.com
(internetteki sunucumun adresi) yazdım.
Qmailtoaster olarak kurdum ve paketler şunlar:
İşin ilginç tarafı qmailadmin ve squirrelmail çalışmıyor...

qmail+vpopmail+vqadmin+squirrelmail+spamassassin+simscan+qmailmrtg+qmailadmi
n+maildrop+isoqlog+ezmlm+courier-imap+clamav+autorespond+control-panel