[Linux-sunucu] qmail

From: Mecit Yondem [ Dekare Destek Danışmanlık ] (mecit_yondem@sentim.com.tr)
Date: Sat 19 Nov 2005 - 01:32:58 EET

Arkadaslar;

Qmail'de mail listeleri oluşturdum.Bu listelere bir script yardımıyla kullanıcıları ekledim. Bu şekilde 5-6 tane liste oluşturup kullanıcıları başarıyla ekledim.Fakat bir tane mail listesine mail atıldığında bu liste içindeki kullanıcılara mail gelmiyor..Tum mail listeleri aynı ayarlara sahip ama bir türlü bu mail listesi üyeleri mail alamıyorlar..?????