[Linux-sunucu] Exchange-Postfix-imap server

From: Enis Büyükgüner (enis@bantboru.com)
Date: Fri 18 Nov 2005 - 11:07:14 EET

Selam arkadaşlar

Mail server olarak postfix, pop3 server olarak da courier imap kullanıyorum.
Aslında sistemde hiçbir sorun yok ama bazı mobil kullanıcılar firma dışından
maillerine bakma istiyorlar bende bunu squirrelmail programıyla çözüyorum
fakat kullanıcılar Outlook web Access de olduğu gibi bir çözüm arıyorlar
yani mailleri kendi Outlook larına çekmek yerine aynı Exchange de oluğu gibi
tüm maillerin serverda kalması gibi. Bende bunun için pop3 server yerine
imap server kullanmayı denedim ama ordada şöyle bir sorun oluyo.
Kullanıcılar Microsoft Outlook kullandıkları için gönderilmiş
öğeler,taslaklar ve silinmiş öğeleri imap serverdan kullanmayıp kendinde
tutuyo tabi buda sorun oluyo. Sonuç olarak Exchange e benzer nasıl bir
yöntem önerebilirsiniz.

Herkese kolay gelsin