[Linux-sunucu] Böyle bir soruya konu bulamadım...

From: Evren Kalayciklioglu (cliffhanger1212@yahoo.com)
Date: Tue 15 Nov 2005 - 00:23:35 EET

Arkadaşlar kolay gelsin.

Belki yeri burası değil ancak danışmak için daha uygun
yer de bulamadım. Bir laptop almayı düşünüyorum ancak
daha önce birisinin laptopuna linux kuramadıgını
duymuştum ki linux kuramayacağım bir laptop almanın
benim için bir anlamı yok.

Size sorum şu, daha önce böyle bir şey yaşadınız ya da
duydunuz mu? Eğer öyle ise marka bazlı mıydı? Del d
600'de bu konuda deneyimi olan var mı?

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.