Re: [Linux-sunucu] qmail

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Mon 14 Nov 2005 - 13:23:13 EET

Kullanıcıları bir text dosyasına ekleyin ve aşağıdaki satırı komut
satırına yazın: (ezmlm ve vpopmail yollarını aşağıdaki gibi kuruldugunu
varsayıyıorum)

#> for i in `cat uyeler.txt ` ; do /usr/local/bin/ezmlm/ezmlm-sub
/home/vpopmail/domains/domainadi.com/uyelistesi $i; done;

Bu işlemi yaparken de
"/home/vpopmail/domains/domainadi.com/uyelistesi/Log" dosyasını
gözlemleyin, düzgün olarak ekleme yapıyor mu?