Re: [Linux-sunucu] Amavis ve Cpu sorunu

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Sun 13 Nov 2005 - 15:08:41 EET

Ali Erdinc bey ben sadece
spam taraması icin kullanıyorum antivirus checking
yapmıyorum...
makinada 700 mb ram var fakat 5 child process bile
swap yapmasına neden oluyor
dediginiz gibi amavis mta lar icin content checking
yaptırıyor fakat sa yı normal sekilde cagırıyor
spamd ancak spamc ile cagrıldıgında kullanılabilir
normal command prompttan sa nin kullanılması spamd
yi kullanmaz amaviste aynen sa command promttan
cagırır gibi kullanıyor dagıtım olarak gentoo
kullanıyorum