RE: [Linux-sunucu] keşke olsa

From: Erkan BALABAN (admin@molaver.net)
Date: Sat 12 Nov 2005 - 20:35:23 EET

Dreamweaver 8'e geçtim. Beraberinde gelen özellikler oldukça güzel ve bu
yüzden de ben de linıx'a tam olarak geçebilmiş değilim. Dreamweaver'ın
linuz'ta bir takım alternatifleri var ancak hiçbiri dreamweaver'ın yerini
tutabilecek kadar değil. Aynı durum photoshop ve fireworks için de geçerli.

Erkan BALABAN