Re: [Linux-sunucu] Amavis ve Cpu sorunu

From: Emre BALCI (emrebalci@yahoo.com)
Date: Fri 11 Nov 2005 - 17:32:05 EET

Ali Erdinc bey
amavis 5 child proses yaratýyor master.cf de bu
sekilde ayarlý 250 kb dýsýndaki mailler taranmýyor
child processleri arttýrmak sistemden daha fazla
memory harcýyor ve sistem paging e geciyor ama sorun
cpu nun peak yapmasý oldugu icin gereksiz bir memory
sarfiyatý oluyor cunku 2-3 amavisd processi 2 cpunun
hepsini alýyor
zaten amavisin sitesindede fazla child process
yaratmak gereksiz memory harcamasýna neden olur
diyor..
amavis icinde clam kullanmýyorum amavis debug ý
sýrasýn antivirus module not loaded diyor...
spamd nin niye calismasi gerektigini yalnýz anlamadým
amavis sa yi kendi basýna cagrir