RE: [Linux-sunucu] imap kurulumu ile ilgili

From: Uğur Çobanoğlu (ugur@yesevi.edu.tr)
Date: Tue 31 May 2005 - 14:16:35 EEST

        Sayın TONGUC bey ilginize teşekkür ederim.

        Sanırım ben denemelerde epeyce olayı dallandırdım ve artık içinden
çıkılmaz bir hal aldı.

Şu anki sorunum ldap kurulumu ve ayarları ile ilgili vee Evolution ya da
buna benzer e-posta programlarında bunu nasıl tanıtacağım konusunda
anlaşılır bir doküman tavsiye etmenizdir. Umarım derdimi doğru
anlatabilmişimdir. Daha önce bunu kuran ve uygulayan birileri varsa ki
mutlaka vardır. Nasıl bir yol izleyeceğim konusunda bana yol gösteririse
sevinirim

        saygılarımla