[Linux-sunucu] samba rsync ftp

From: Ercan Istek (ercan@eryaz.net)
Date: Sat 28 May 2005 - 10:57:15 EEST

Daha oncede bu konuda yazmama ragmen hic bir cevap alamadim tekrar sormaya karar verdim

Sistem bilgileri soyledir ;

Fedora Core release 2 (Tettnang)
samba-3.0.10-1.fc2
rsync-2.6.2-1.fc2.0
vsftpd-1.2.1-5

cat /etc/sysconfig/i18n
LC_ALL=tr_TR.UTF-8
LANG="tr_TR.UTF-8"
SUPPORTED="en_US.UTF-8:en_US:en:tr_TR.UTF-8:tr_TR:tr"
SYSFONT="latarcyrheb-sun16"

Simdide gelelim soruna
windows XP de cwrsync programini client olarak kullanarak dosyalarimin yedeklerini
fedoraya aliyorum. Fedora console de "ls" okmutu ile baktigimda dosyalarda turkce karekter problemi
yok. Ftp den login olup baktigimda yine turkce karekter problemi yok Ancak Samba araciligi ile
ag komsularindan dosyalara goz attigimda turkce karekterler bozuk. Bunun cozumu nedir ?
herkes bisiyler soyluyoır ama cozume ulasamadim ? Lutfen acil yardim.