[Linux-sunucu] permission denied

From: Kadir Ulusoy (kadir@sonmezholding.com.tr)
Date: Fri 27 May 2005 - 09:09:57 EEST

Merhaba,,

Öncelikle acemi olduğumu belırteyım. freeBSD üzerine php kurdum apache desteklı. çalısmasında bır sorun yok ama duzenlı olarak /var/mail/root dosyasına asagıdakı hatayı verıyor . /usr/local/logs dizininide actım ama duzenlı olarak bu maıl ı atıyor root kullanıcısına .
bana bır sorun cıkarırmı.? ve nasıl duzeltebılırım ..
herkeze kolaygelsın.. tsk.

(13)Permission denied: make_sock: could not bind to address [::]:80
no listening sockets available, shutting down
Unable to open logs