[Linux-sunucu] psotfix smtp

From: Serkan AKSU (aksuse@gmail.com)
Date: Thu 26 May 2005 - 19:44:07 EEST

Merhaba.
outlook gibi istemcileri kullanarak postfix sunucu üzerinden mail göndermek
için ne yapmam gerekiyor. webmail üzerinden mail alıp gönderebiliyorum fakat
outlookla bağlandığımda mail alıyorum yalnız gönderirken sürekli kullanıcı
adı ve parola soruyor. pop3 ve smtp adresi olarak sunucunun IP adresini
girdim.