Re[2]: [Linux-sunucu] samba 3.0.11 sharing violation drive

From: Linux Kullanıcısı (linux@teclinn.com)
Date: Tue 17 May 2005 - 15:33:26 EEST

merhaba,
o'reilly in online
(http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/index.html)
sayfalarinda dolasirken
http://www.oreilly.com/catalog/samba/chapter/book/ch05_05.html
adresinde yazilanlari okurken sorunu share modes ozelligini no yaparak
cozebilecegimi farkettim. sonuc olarak artik calisiyor. share modes =
yes sanki butun share problemlerini halledecek gibi gorunuyordu. ama
ne oldugunu okumak lazim tabi :) gerci ingilizcem iyi olsaydi herhalde
bu kadar ugrasmazdim.
iyi calismalar.