[Linux-sunucu] hylafax

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Thu 12 May 2005 - 11:21:54 EEST

Selamlar hylafax kurdum ve fax göndermede sorunlarım yok fakat fax'ı almaya
çalıştığım zaman
mgetty[19043]: failed A_FAIL dev=ttyS0, pid=19043, caller='none', conn='',
name='' bu şekilde bir hata mesajı alıyorum ve bağlantıyı kesiyor daha önce
bu pc de pppd kuruluydu ve modem üzerinden vpn yapılıyordu pppd nin
servisini stop ettim ama bir düzelme yok fax modem cevap verdiği zaman
haberleşiyomuş gibi sesler çıkartıyor ve sonra bu hata mesajını verip
bağlantıyı kesiyor bir fikri olan varmı? sistem redhat 9.0 modem ext u.s.
robotics ttyS0 da

kolay gelsin..