[Linux-sunucu] Darwin streaming server

From: Ismail ASCI (ismail.asci@gmail.com)
Date: Thu 12 May 2005 - 10:54:35 EEST

Merhaba,
Fedora core (3) uzerine darwin streamin server kurmayi denedim,ancak
kurduktan sonra calistirdigimda su hatayi alıyorum

/usr/local/sbin/DarwinStreamingServer: error while loading shared libraries:
libstdc++.so.5: cannot open shared object file: No such file or directory

libstdc++ paketi sistemde kurulu ancak tum aramalarima ragmen sorunu
cozemedim(-dun geceden beri)

webte bir forumda aynı soruna rastladım ama orada da bir cozum yoktu.Darwin'in
kurulum dokumaninda redhat 8 ya da 9 gerekli diyor,ama ben sorunun bundan
kaynaklandigini dusunmek istemiyorum,red hat 9'u terkedeli yillar oldu :)

--
Ismail ASCI
University of Istanbul EEE Dept.