[Linux-sunucu] Bind - NameServer

From: Daimi Dikme (admin@hazirtema.net)
Date: Thu 12 May 2005 - 00:59:27 EEST

Herkese merhaba.Linuxte yeniyim.Bilgisayarıma Redhat Enterprise Server Edition kurdum.Apache Mysql php sendmail sorunsuzca çalışıyor.Öğrenmek istediğim şu

xxx.com diye bir domain var bunun için ns1.xxx.com , ns2.xxx.com şeklinde iki adet name server oluşturmak istiyorum.Belgeler.org ve diğer sitelerde ki örnek uygulamaları

makaleleri okudum ama yinede bir arpa boyu yol gidemedim.Bind hakkında yeterli bilgim yok.Bu konuda bana yardım edebilirmisiniz yada yol gösterebilir misiniz ?
Şimdiden Teşekkürler