Re: [Linux-sunucu] squid

From: Mustafa Özbakır (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Wed 11 May 2005 - 16:49:16 EEST

aslında bir acik ama iptables+squid transparent proxy kurulumlarında hep
network bazında masq yapilirki ne demek istediğimi web sörfüne izin
verilmeyen bir makineden internete bir ping atmayi deneyerek
deneyebilirsiniz.Bu nedenle aslında squid sadece proxydir.web de gezinemiyor
diye ağ geçidini verdikten sonra mail atamayacak diye bişi olmaz.