Re: [Linux-sunucu] fc 3 üzerindeki apache web sunucuda asp portal ??

From: Umut (linuxlist@gmail.com)
Date: Mon 09 May 2005 - 11:22:05 EEST

sun firmasinin chillisoft asp ürünü bu konuda çok iddialı..
Ama fiyati da iddialı...
 Onun dışında asp-apache ile ilgili bir kaç ürün daha var ama gördüğüm
kadarıyla asp ile yakından uzaktan alakaları yok, tamamen perl vs olmuşlar.
 Chillisoft'a o kadar para vermektense bi windows makina kurup lisans satin
almak
daha ucuza gelecek gibi geldi bana.
 asp'yi sahibine birakmak bence en mantiklisi.gerekiyorsa php ya da python
ürünlere yönelsin bence arkadaşınız :)