[Linux-sunucu] mysql profiler ve mysql upgrade

From: Huseyin A. Ozbey (huseyin_ozbey@evkur.com.tr)
Date: Thu 05 May 2005 - 16:36:10 EEST

Merhaba
Komut satirindan yada phpmyadmin 'den "show processlist" 'i gormek
mumkun ama query'leri yakalayamiyorum. mysql query profiler olarak
kullanabilecegim baska bir program yada cozumunuz varmi?

FC2 kullaniyorum, mysql'in 3.23.58 versiyonunu kullaniyorum ve
bagimliliklar yuzunden 4.1.11 'e upgrade için aci cekiyorum. Bu isin
kolay yolu yada synaptic'e bunu yaptirma yolu yokmudur acaba?

Debian kullansaydim boyle olurmuydu?
Saygilarimla

Huseyin A. Ozbey