RE: [Linux-sunucu] Dhcp problemi

From: Ahmet Selman İnanç (selmaninanc@ihlas.net.tr)
Date: Wed 04 May 2005 - 17:29:44 EEST

Aynı problem bende de olmuştu fakat onun DHCP server ile ilgisi yok
zannediyorum. Asıl problem sürekli farklı ip alan client da. Virus, Spy,
Arıza bir problemden ötürü oluyor sanki. Bende de oyle bir makine vardi
tekrar kurulum yapip ethernetini degistirdim.

Sizde de surekli ayni PC'ler mi farklı ip aliyor yoksa hep baksa baksa
makinelar mi.

  _____