[Linux-sunucu] Linux üzerinde TV yayını?

From: Cenk Saver (penguen@medyaserver.net)
Date: Wed 04 May 2005 - 10:33:59 EEST

Herkese selamlar,

linux üzerinde tv yayını yapmak istiyorum. yani su sekilde: elimdeki mpg
dosyaları internetten belirli bir sırada online izlenmesini saglamak
istiyorum. Bunu linux üzerinde yapabilir miyim? Mesela benim gosterdigim
film listesinden kendine bi program listesi cıkartıcak ve onları sırası
ile gostericek. Windows da buna benzer bisey yapılabiliyordu sanırım,
linuxda da yapabilir miyim acaba? Birde eğer böyle bişey mümkünse bunun
sunucuya bindireceği yük ne olur?

Cevaplarınızı için şimdiden çok teşekkürler, iyi çalışmalar...