[Linux-sunucu] Çift ethernet kartlı Sunucumu Yapılandıramıyorum

From: İbrahim Ulutepe (iulutepe@ttnet.net.tr)
Date: Wed 04 May 2005 - 00:58:20 EEST

Selamlar ben bir bilgisayar öğretmeniyim. Bilgisayar labaratuvarındaki
routerdan ağda verim alamadığım ve öğrencileri kısıtlayamadığım için
bilgisayarlardan bir tanesinesine fedora core 2 kurdum ve iki ethernet
kartı taktım. aşağıdaki gibi bir yapı oluşturdum

eth0 -> 192.168.1.145 (routerdan gelen internet için bağlantı kablosunun
girdiği kart)
eth1 -> 192.168.1.146 (huba giden ve bağlantıyı bu server olarak
kullanacağım ethernet kartı )

Benim yapamadığım şey şu ben eth0 daki pakletleri eth1 e yönlendirmek ve
bağlantıyı hub a dağıtmak istiyorum. bunun için iptables ile ilgili
dokümanları karıştırdım. bütün sunucularımı sağlıklı bir biçimde kurdum
ve çalışıyorlar. fakat bir türlü paketleri aktaramadım.

Aranızdan bir yardım sever bana bu konuda ayrıntılı bir açıklama
yapabilirse sevinirim günlerdir uğraşıyorum. ama yapamadım. teşekkür
ederim.