[Linux-sunucu] Re:Openwebmail'da gerçek kullanicilar

From: Aysun ISIK (aysun@erciyes.edu.tr)
Date: Tue 03 May 2005 - 14:01:32 EEST

Sayın Mustafa Bey,
real userlarda sorun yok dediniz ve home altında kendine ait dizini olmayana
kullanıcılar maillerine nasıl erişecek şeklinde sorunuz .. şimdi bunların
mail dizinleri nerde ve yetkilendirme ne ile yapılıyor? sanırım sanal
kullanıcılarınızda var anladığım kadarı ile ..bu kullanıcıların bi şekilde
yetkilndirilmesi gerekiyor ve gelen maillerin nereye bırakılması gerekiyor
bu bilgilerin bi sekilde tutulması lazım bunu ne ile saglıyorsunuz mysql
veya ldap gibi bi veri tabanı ile mi... yani bu sanal kullanıcı bilgilerini
nerde tutuyorsunuz .detaylandırırsanız ona göre düşünmek lazım..

2. sorunuza gelince giriş yapmak derken mailler icinse kastınız bence
mümkün..

Saygılarımla.
Aysun IŞIK
Erciyes Üniversitesi