Re: [Linux-sunucu] postfix problemi

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 02 May 2005 - 18:43:46 EEST

> Selamlar..
>
> Log mesajlarinda tam olarak ne yazdigini gorebiliyormuyuz hocam?
>
> Saygi ve sevgiler..

durum biraz daha karmasikti. amavisd vardi, spamassasin
zaten devre disi idi. clamav vardi. Dagilimda sorun
cikinci, amavisd de devre disi birakldi.

127.0.0.1 de erismde timeout aliyordu.

en son procmaili guncelledim, duzgun calisiyor
gızukuyor.

Daha once de problem cozulmus gozukuyordu, gene bir
yigilma olmustu. syslog ve messages ta dise dokonur bir sey
yazamadi.
en son master.cf de pek cok seyi verbose yapmaya
basladim. debuger ile bakmaya calisamadim. daha ayakindna
bakmay hazirlaniyordum, sorun cozulmus gozuktu.
Garip olani, bir miktar mesaj aktif gozukuyor ama hic bir
sekilde dagilmiyordu. Bunlarin birazi listproc, birazi
ecartis mesaji idi ama bazilari akgul den akgul'e idi.

amavis/spamassasin ile solaris arasinda sanki bir
uyumsuzluk vardi. amavisd-new'in yeni surumunu henuz
kuramadim.

Neyse, simdilik sorun yok gibi.
Bu kombinazonlari calistiran var mi?

Mustafa Akgul