[Linux-sunucu] Statik ip li adsl ve Linux

From: Fenerlilaz (fenerlilaz@yahoo.com)
Date: Mon 02 May 2005 - 10:35:17 EEST

Merhaba Arkadaslar..

uzerinde statik ip barindiran Zyxel 650R31 Marka adsl
modemin Arkasinda Linux gateway kurmak istiyorum yani
adsl in yaptigi butun isi linux a verip icerdeki tum
makinalarin linux uzerinden cikmasini istiyorum.
icerde netsis var ve bu netsis e uzaktan erililiyor.

Wan ip : 212.174.X.X
Lan ip : 192.168.0.X (her makinada statik)
Adsl in statik wan ip sini linux almasi ve icerdeki
uygulama serverlarina ag disindan da erisebilmek ici
nasil bir yol izlemeliyim...

iyi calismalar...